Dlaczego instytucji kultury opłaca się dbać o wizerunek
Dedykowana pracownikom sektora kulturalnego i instytucji kultury wersja cieszącego się dużą popularnością warsztatu z zakresu skutecznych działań wizerunkowych. Jak się okazuje w tej branży rozumieją, że działania wizerunkowe to inwestycja.
Dyrektorzy i Pracownicy warszawskich Domów Kultury po wzięciu udziału w naszych szkoleniach w 2017 i 2018 roku, po wielu latach zdecydowali się na organizację wspólnej kampanii wizerunkowej pod hasłem „Nadajemy kulturę”.
Przyniosła ona kilku % wzrost uczestnictwa w zajęciach prakycznie we wszystkich 24 Domach Kultury w Warszawie.
W ramach kampanii „Nadajemy kulturę” opublikowanych zostało kilkaset publikacji, które wygenerowały 8,5 miliona zasięgu.
Kampania została dostrzeżona i doceniona przez brażę oraz środowisko. Została finalistą Konkursu Kulturalne Case Studies podczas konferencji Marketing w Kulturze w marcu 2019r.
Znamy nominowanych do Konkursu Kulturalne Case Studies #MwK2019
Dotychczas z sukcesem odbyło się kilka edycji tego szkolenia.
Czas trwania: 2 dni.
Termin: do uzgodnienia.
Masz pytania? Napisz na adres: office@primoloko.com.pl