Jak skutecznie budować wizerunek instytucji kultury

Dlaczego instytucji kultury opłaca się dbać o wizerunek

 

Dedykowana pracownikom sektora kulturalnego i instytucji kultury wersja cieszącego się dużą popularnością warsztatu z zakresu skutecznych działań wizerunkowych. Jak się okazuje w tej branży rozumieją, że działania wizerunkowe to inwestycja.

Dyrektorzy i Pracownicy warszawskich Domów Kultury  po wzięciu udziału w naszych szkoleniach w 2017 i 2018 roku, po wielu latach zdecydowali się na organizację wspólnej kampanii wizerunkowej pod hasłem „Nadajemy kulturę”.

Przyniosła ona kilku % wzrost uczestnictwa w zajęciach prakycznie we wszystkich 24 Domach Kultury w Warszawie.

W ramach kampanii „Nadajemy kulturę” opublikowanych zostało kilkaset publikacji, które wygenerowały 8,5 miliona zasięgu.

Kampania została dostrzeżona i doceniona przez brażę oraz środowisko. Została finalistą Konkursu Kulturalne Case Studies podczas konferencji Marketing w Kulturze w marcu 2019r.

Znamy nominowanych do Konkursu Kulturalne Case Studies #MwK2019

Dotychczas z sukcesem odbyło się kilka edycji tego szkolenia.

Czas trwania: 2 dni.

Termin: do uzgodnienia.

Masz pytania? Napisz na adres: office@primoloko.com.pl