Public relations zajmuje aktualnie bardzo ważną rolę w działaniach marketingowych. Uzupełnia, opowiada i angażuje konsumentów w dialog, który stwarza przestrzeń na konstruktywną dyskusję i refleksję. Jest areną dla obserwacji działań, czy zachowań firm, czy marek. Treści i przekazy generowane przez dobrze zaprojektowane działania PR przynoszą firmom największe zainteresowanie i zaangażowanie.
Dobry PR to jak szczepionka przeciw dżumie! Dżumie ASAPu. W wojnie o uwagę i budżet konsumenta wiele biznesów walczy głównie ceną. Jednak to krótkofalowa strategia. Postępując w ten sposób, prędzej niż później, firmy znajdują się pod ścianą. Jeśli nie zainwestowały w swoją markę – nie mają w zanadrzu nic, co pozwoliło im przywiązać do siebie klienta na dłużej mogę nie przeżyć w tak konkurencyjnej rzeczywistości. Czasy natychmiastowej gratyfikacji wymagają nowego podejścia do komunikacji i my wiemy jak to robić.
Strategie komunikacji
Dzisiaj, dużo trudniej niż kiedyś zdobyć serca klientów. Ilość produktów, usług oraz agresywne działania informacyjne sprawiają, że dotarcie z komunikatem do właściwej osoby we właściwym czasie to wyzwanie, które wymaga dobrego przygotowania i planu.
Jeśli chcesz, by Twoja firma dotarła do umysłu klienta, a potem pozostała w jego sercu na dłużej potrzebujesz profesjonalnej strategii. Dzięki niej oszczędzisz sobie błędów i zbędnych kosztów, a także skrócisz czas, w którym Twoja firma/produkt/usługa staną się rozpoznawalne. Napisz do nas na adres:office@primoloko.com.pl a my zajmiemy się resztą.
Public relations
Działania public relations stoją za sukcesem wielu marek i produktów. Bez pozytywnych rekomendacji liderów opinii, dziennikarzy, osób z branży ciężko zbudować rozpoznawalny brand, który cieszy się zaufaniem konsumentów. Zwłaszcza w dobie jednodniowych gwiazd rynku i umierających na zawał bestsellerów warto zainwestować w profesjonalne działania public relations. Jeśli chcesz, by Twój biznes przetrwał w dzisiejszej konkurencyjnej rzeczywistości zaplanuj budżet na realizację PR. Najbardziej wartościowe komunikaty o naszej marce nie pochodzą od nas. Ile osób, które są autorytetami, powie o Tobie/Twoim produkcie dobrze? I będzie mówić na stałe? Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, napisz na adres: office@primoloko.com.pl.
Media relations
Coraz więcej czasu spędzamy na konsumowaniu treści w mediach. Owszem 10 lat temu były to głównie TV, czy tradycyjna prasa, a dzisiaj social media i internet, ale to wciąż media, tyle że inne. Czy Twoja firma korzysta z możliwości, jakie niosą działania media relations? Czy znani i cenieni dziennikarze, blogerzy, influenserzy znają Twój produkt? Mówią o nim dobrze? Czy umiesz stworzyć interesujący kontent, który zainteresuje dzisiejszych twórców, media i dzięki nim trafi w odpowiednim momencie do Twoich klientów? Czy jesteś odporny na potencjalny kryzys? Główni przedstawiciele branży, mediów branżowych znają Twoją firmę i jesteś w stanie w każdej chwili dotrzeć z komunikatem wyjaśniającym do swoich konsumentów? Jeśli nie sprawdź możliwości działań media relations. Chętnie spotkamy się i zaprojektujemy rozwiązanie idealne dla Ciebie i twojej firmy. Napisz do nas: office@primoloko.com.pl.
Content management
Zarządzanie treścią od kilku lat zyskuje na znaczeniu. Wydaje się, że w czasach gdy rośnie świadomość konsumenta, a walka o jego uwagę nigdy nie była tak zaciekła to jedyny sposób by dotrzeć z przekazem o produkcie/usłudze/firmie do klientów. Jedyną rozsądną strategią na dzisiejsze czasy wydaje się uzyskanie widoczności i zwiększanie świadomości za pomocą tworzenia jakościowych treści. Korzystając z pomocy ekspertów od content management, zyskujesz nie tylko wsparcie w kwestii sposobu przygotowania odpowiednich treści, ale i odpowiedniego zarządzania nimi. Jeśli potrzebujesz wsparcia w zarządzaniu treścią i opowiadaniu interesujących historii o Twojej firmie/produkcie/usłudze zapraszamy do kontaktu office@primoloko.com.pl.
Social media
Media społecznościowe to przede wszystkim nowe media i nowe kanały komunikacji z klientami. Powszechnie wykorzystywane przez firmy i marki w działaniach marketingowych nie zawsze przynoszą zamierzone rezultaty. Co warto robić, by maksymalnie wykorzystać możliwości, jakie niosą social media? Jak tworzyć kontent do wykorzystania w mediach społecznościowych? Jak angażować fanów i lubisi? Dla naszych klientów tworzymy zintegrowaną komunikację, w której ważnym (ale nie jedynym) elementem są media społecznościowe. Dzięki temu kształtowanie ich wizerunku przynosi pożądane efekty w postaci rosnącej rozpoznawalności brandu i generowania odpowiednich skojarzeń z marką, które na końcu mają wpływ na sprzedaż. Poproś o ofertę: office@primoloko.com.pl.
Eventy
Każdy event biznesowy to okazja do zaprezentowania naszej firmy. Spotkanie z klientami, przedstawicielami branży czy mediów organizujemy zwykle, wtedy gdy chcemy podzielić się ważną informacją albo celebrować istotne wydarzenie dla naszej organizacji. Większość z nas miała okazję uczestniczyć w różnego typu wydarzeniach. Czy zawsze były one warte powtórnego wzięcia w nich udziału? Naszym zdaniem o sukcesie dobrego eventu decyduje to, czy i jak zostanie zapamiętany. Wyedukowany konsument ma wysokie wymagania i nie koniecznie będzie zainteresowany udziałem w kolejnym tzw. kotlecie branżowym. Dlatego dla naszych klientów kreujemy oryginalne i merytoryczne koncepcje, które sprawiają, że każdy event przynosi im oczekiwane efekty biznesowe. Potrzebujesz organizacji biznesowego wydarzenia? Napisz do nas: office@primoloko.com.pl.
SEO Copywriting
Tworzenie kontentu, który spełnia cele marketingowe, wymaga nowych umiejętności i wiedzy. Umiejętne redagowanie materiałów już polega dzisiaj na pisaniu tekstu wg zasad języka polskiego. Niezbędna jest znajomość SEO i kompetentne wykorzystywanie słów kluczowych. Co zyskujesz, tworząc jakościowe i odpowiednio przygotowane treści pod kątem SEO (search engine optimalization)? Ruch w witrynie oraz dobre wyniki w tzw. inbound communication. Klient, wpisując frazę wyszukiwania, problem w wyszukiwarkę gogle będzie miał szansę trafić na Twoją firmę, usługę, produkt. Treści tworzone spełniające odpowiednie kryteria wyszukiwania tekstów w internecie mają szansę stać się ambasadorem Twojej organizacji. W ramach realizowanych przez nas działań komunikacyjnych seo copywriting włączamy w całe spektrum narzędzi, które tworzą skuteczną zintegrowaną komunikację. Jeśli potrzebujesz wsparcia przy przygotowaniu klikanych treści, napisz do nas: office@primoloko.com.pl.
SEO
Optymalizacja stron internetowych czy blogów pod kątem pozycjonowania to dzisiaj niezbędna inwestycja dla każdego biznesu niezależnie od jego wielkości. Duże firmy powinny dbać o SEO, by utrzymać pozycje rynkowe, a mniejsze organizacje muszą się dobrze pozycjonować, by zwiększyć swój udział w rynku. Wiele lat doświadczenia zdobytego podczas pozycjonowania, stron firmowych, blogów, jak i portali pozwala nam na realizację skutecznych działań SEO dla naszych klientów. Sprawdź naszą ofertę: office@primoloko.com.pl.
Sesje fotograficzne
L
Jeden obraz wart więcej niż tysiąc słów – mówi stare chińskie przysłowie. Wykorzystanie w komunikacji profesjonalnie przygotowanych zdjęć wpływa pozytywnie na kreowany wizerunek i postrzeganie firmy, lidera czy organizacji. Dzisiaj bez zdjęć i fotografii nie będziemy w stanie skutecznie prowadzić walki konkurencyjnej. W dobie over communication gdzie nasz konsument codziennie bombardowany jest treściami, jedyne co ma szansę przebić się do jego percepcji to dobry obraz, zdjęcie, fotografia, film. Można powiedzieć, że prowadzenie dochodowego biznesu bez dobrych zdjęć jest praktycznie niemożliwe. Niezależnie od branży, w której działasz dobrze przygotowany kontent w postaci zdjęć produktów, ludzi, lifestylowych etc. wesprze cię w budowaniu wizerunku i komunikacji z Twoimi klientami. Jeśli potrzebujesz profesjonalnego wsparcia, przy wykonaniu sesji zdjęciowych czy pojedynczych fotografii dla swojej firmy czekamy na Twoją wiadomość: office@primoloko.com.pl.