Crisis management

Kryzys dla wielu organizacji bywa niespodzianką, podczas gdy jest to często konsekwencja nonszalanckiego działania firmy. W dzisiejszej rzeczywistości medialnej niewiele trzeba, by rozpętał się kryzys. Nie istnieją firmy, ludzie, marki odporne na kryzys. Uszkodzony towar, przeterminowana kanapka, niezadowolony klient, brak doświadczenia, niekompetencja pracownika, świąteczny pik rodzący opóźnienia w realizacji usług to tylko niektóre z pozoru błahe przyczyny, które w wielu przypadkach mogą przynieść firmie utratę wiarygodności i zaufania klientów. Lata pracy, inwestycji w wizerunek i reklamy w takim momencie idą na całkowite straty. Tymczasem większości kryzysów można uniknąć, a przynajmniej je przewidzieć. Przygotowanie strategii zarządzania sytuacją kryzysową to najlepsza polisa ubezpieczeniowa dla każdej firmy, której zależy na rozwoju biznesu. Jeśli masz pytania związane z zarządzaniem kryzysem w mediach lub potrzebujesz wsparcia przy crisis management, napisz do nas: office@primoloko.com.pl