Marka to obietnica, którą składamy naszym klientom. Po to by zbudować rozpoznawalny brand zwykle potrzeba czasu. Ciężko stworzyć jakąkolwiek markę bez unikalnego i rozpoznawalnego znaku. Dlatego już na etapie projektowania logo staramy się określić, jaką obietnice składa on swoim potencjalnym klientom? Dzięki temu, od pierwszej chwili istnienia firmy, marki, projektu, wydarzenia, szkolenia czy usługi, konsumenci otrzymują jasną i precyzyjną odpowiedź na pytanie, czym dany koncept jest. A to zwiększa szanse każdego biznesu, bo czytelny i dobrze zaprojektowany znak pozostaje w percepcji klienta na dłużej. A spełniona obietnica jest najlepszym magnesem zapewniającym ich lojalność.
Logo
Logo to podstawowy element każdej marki. Bardzo istotny, bo wizerunkowy. Jest niezbędne niezależnie od tego, czy Twoje firma to mini zakład usługowy, korporacja czy fundacja. Dzięki niemu klienci są w stanie odróżnić naszą firmę od każdej innej na rynku i w branży. Idealnie, gdy nasze logo jednocześnie ilustruje i budzi skojarzenia na temat tego, czym nasza firma się zajmuje, czy choć w jakiej branży działa. Dobrze zaprojektowane logo pozwala potencjalnemu klientowi w ciągu chwili zidentyfikować firmę, markę i w ciągu krótkiego czasu odpowiedzieć na pytanie z kim ma do czynienia i w czym ewentualnie może mu dana organizacja pomóc. Dlatego projektując loga dla naszych klientów, wykorzystujemy nie tylko kompetencje zespołu graficznego, ale także ekspertów od marketingu i psychologii. Dzięki temu loga, znaki firmowe tworzone przez PRIMOLOKO pozwalają klientom z sukcesem realizować ich cele biznesowe. Chcesz zamówić projekt logo dla swojej firmy? Napisz do nas: office@primoloko.com.pl.
Identyfikacja wizualna
Przy budowaniu wizerunku zależy nam na bezbłędnym i natychmiastowym rozpoznaniu firmy, dlatego warto pomyśleć o inwestycji w profesjonalny, przygotowany przez ekspertów system identyfikacji wizualnej.Logo to tak naprawdę jeden z wielu elementów, które identyfikują firmę czy organizację.Przy tworzeniu systemu identyfikacji wizualnej najważniejsze jest, by wszystkie jego elementy składały się na spójną całość. Zwykle wszystkie elementy zamyka się w tzw. księgę identyfikacji. Poza projektami zawiera ona najczęściej także wytyczne związane z wykorzystaniem naszego znaku i naszych kolorów wykorzystanych w logo podczas umieszczania go na różnych tłach i projektach. Potrzebujesz wsparcia przy przygotowaniu systemu identyfikacji Twojej organizacji? Jesteśmy do dyspozycji, napisz do nas wiadomość: office@primoloko.com.pl
Druk
Jakość materiałów wizualnych często ma ogromny wpływ na postrzeganie wizerunku firmy czy organizacji. Nawet najpiękniejszy projekt ulotki czy wizytówki, jeśli nie będzie dobrze wydrukowany, nie spełni swojej roli. Nie mówiąc już o tym, że nasz budżet zostanie wyrzucony w przysłowiowe błoto. Aby powstały wysokiej jakości wydruki potrzebna jest specjalistyczna wiedza związana z przygotowaniem ich do druku, jak i wysokiej jakości materiały. Nasz zespół ekspertów wie jak te wszystkie elementy dobrać, by wydrukowane projekty stanowiły prestiżową i budującą wizerunek wizytówkę firmy oraz pracowały na rzecz marki. Potrzebujesz wsparcia przy druku wizytówek, ulotek, plakatów, folderów, gazet? Napisz do nas: office@primoloko.com.pl
Grafika
Nigdy powiedzenie „Jak Cię widzą, tak Cię piszą” nie było bardziej aktualne. W dobie kultury obrazkowej, terroru Instagrama i Pinteresta nie ma możliwości, by zbudować rozpoznawalny brand albo markę bez odpowiedniej oprawy graficznej. Przekonaj się, jak spójne, dobrze oddające charakter naszej działalności i przykuwające uwagę projekty graficzne mogą wesprzeć Twoją firmę/organizację w walce uwagę nowoczesnego konsumenta. Standardy rynkowe na przestrzeni ostatnich lat wzrosły na tyle, że nawet raczkujące organizacje korzystają z pomocy profesjonalnych grafików, by uatrakcyjnić przygotowywany kontent.
Potrzebujesz projektów graficznych, które zwojują serce Twojego klienta? Planujesz przygotowanie folderu, ulotki, wizytówek, plakatów, zdjęć, gazet? Napisz do nas: office@primoloko.com.pl.